ФОТОЗВІТ ВІД БАТЬКІВ)


Наші батьки до завдань з блогу ставились дуже відповідально. Разом із дітьми вони проводили різні вправи і творчі роботи. Давайте подивимось, що у них вийшло.

Сім*я Загреби Максима та Яковлєва Микити зробили своїми руками сонечко для своїх улюблених матусь.
 


 


Сім*я Сисоєвої Аріни та Севелія зробили корисний вітамінний салат для своєї великої родини.

Сім*я Наумець Карини проростили разом маленький горошок, напевно буде дуже смачним.


Сім*я Верещагіної Аліси працювали над створенням улюбленних тварин із пластилину. Вийшло дуже яскраво і охайно.

 

Сім*я Мітран Тетяни намалювали малюнок до Дня Космонавтики 12 квітня.

Сім*я Полякова Володимира зробили кактус у горщику з паперу у техніці орігамі. Вийшло дуже сучасно і яскраво. 


Я дуже пишаюсь Вами, Ви великі молодці.




Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Київ - столиця України.

Державна символіка України.

7 Чудес України.