Рух для здоров*я. Рух - ознака всього живого.
Сьогодні , Вам пропоную разом із дітьми поспостерігати за шафою чи стільцем упродовж 1 хвилини: чи відбудуться з ним якісь зміни, чи змінить він своє місце чи положення у просторі.
Іншим об*єктом спостереження оберіть дерево, а потім когось з родичів. Спонукайте дітей називати в процесі спостереження рухи, найменші зміни у настрої, стані тощо.
Уточніть, чи нерухомі - це те саме, що неживі. Також попросіть назвати, що аби кого в вашому будинку можна назвати живим.
Все живе рухається.
1. Попросіть дітей виконати якісь рухи руками, ногами, головою; зупинитися і завмерти. Розпитати, які органи справді рухаються, нехай і не помітно.
2. Пропоную роздивитися гілочку абрикосового дерева
і відмітити, які зміни відбуваються з бурунькою, як поступово вона перетворюється на плід.Обговоріть послідовність стадії руху як розвитку:
-брунька.
-листок,
- цвіт,
- плід,
- зернятко.
На завершення створити гарний настрій допоможуть мильні бульбашки, як зробити в домашніх умовах дивиться нижче:
нехай діти поспостерігають за рухами бульбашок. Запитайте: бульбашки рухаються, то чи можна їх вважати живими? (скажіть, що бульбашки рухаються тільки завдяки людині, яка їх надуває.)
Комментарии
Отправить комментарий