Людський організм. Як ми говоримо.
Шановні батьки, наш ранок пропоную розпочати з вправи "Розглянь уважно": нехай дитина візьме люстерка й уважно погляне на те, як вона вимовляє слова, нехай детально опише своє відображення, починаючи зі слів:"У мене гарні мамині очі...тощо..." Потім дитина розповідає вам, як вона оцінює своє мовлення: "Гадаю, що в мене гарне/не дуже гарне мовлення, тому що..."
Зауважте, що кожна людина має навчитися говорити гарно. Обговоріть з дитиною, для чого людині володіти мовою.
Пропоную трішки пограти і промовити у різний спосіб скоромовки: соло, дуетом, хором, тихо, голосно, з цукеркою у роті, відчеканюючи кожен склад: "Черепаха чаплю ввечері пригощала чаєм з печивом", "Великі мурахи грали у шахи, а маленьки мурашки - у шашки"
Хочу зауважити, що "говорити" можуть і рухи тіла, поза людини. Запрошую до імітаційних вправ: показати горобчика, у якого болить лапка; кошеня, яке дуже перелякалося; білку, яка збирається гризти горіх тощо.
На останок прослуховування аудіоказки "Кіт у чоботах" Ш. Перро.
По завершенні дитина описує характер кота та його господаря. За бажанням діти можуть намалювати уявні портрети до казки.
Комментарии
Отправить комментарий