Рухи, яких не видно: дивовижні можливості нашого організму
Нашу зустрічь пропоную розпочати з досліду слуху дітей.
Вдома за ширмою створюйте різні звуки, а дитина має відгадати, що звучить (шелестіння паперу, проливання води, дзвоник. барабан, залізні звуки, скляні звуки, музичні). Тут ми доходимо до висновка, що відгадати звуки вдалося завдяки слуху, завдяки тому, що працюють наші вушка.
"Приховані рухи мого організму"
1. Дихання.
Для дітей цікаво буде провести дослід, який демонструє рух дихання. Пропоную діткам взяти маленьке люстерко та подихати в них. Діти побачать, що люстерко запітніло, тому що тепле дихання рухалося у його сторону. Аналогічного висновку допоможуть дійти дихальні вправи з пір*єнками, паперовими вітрячками. повітряними кульками тощо.
2. Думки. Думки з*являються у нашій голові. Вони найшвидші в нашому організмі.
Пересвідчитися в цьому можна за допомогою гри "Уяви". Ви називаєте дітям слово, а вони уявляють його. Як тільки дитина "побачила" предмет в своїй голові (працює уява) - підніме руку. Слова для уявлення підбирайте прості, зрозумілі (наприклад: цукерка, хліб, квітка, річка, машина, іграшка тощо)
Поясніть дітям, що думки допомагають розмовляти "про себе".
Думками можна поділитися. Для цього ми говоримо в слух. Важливо думати над тим, що ти говориш.
Поговоріть з дитиною, чому слова можуть ображати. Дійдіть спільного висновку, що важливими словами є слова підтримки: "Ти молодець!", "Не ображайся", "Не засмучуйся", "Усміхнися" тощо.
Завтра ми з вами продовжимо. Гарного настрою.
Комментарии
Отправить комментарий